Aanmelden voor Mijn PKB

Binnen het PKB-portaal van TLN is een ‘Mijn PKB’ omgeving beschikbaar, een persoonlijke omgeving waar werknemers het PKB-tegoed kunnen beheren. Om dit voor uw werknemers te regelen, dient u zich als werkgever aan te melden en ‘Mijn PKB’ te activeren voor uw bedrijf.

Hoe activeert u ‘Mijn PKB’ voor uw bedrijf?

Voor het gebruik van ‘Mijn PKB’ adviseert TLN om intern in uw bedrijf een beheerder aan te wijzen. Deze beheerder kan de ‘Mijn PKB-omgeving’ inrichten en beheren. Om ervoor te zorgen dat de beheerder goed gebruik kan maken van ‘Mijn PKB’ biedt TLN in samenwerking met Iselect e-learning aan. Het doorlopen van de e-learning is noodzakelijk om gebruik te kunnen maken van ‘Mijn PKB’. In de e-learning krijgt de beheerder uitleg over ‘Mijn PKB’. Na het succesvol doorlopen van de e-learning kan de beheerder verder in het proces om de ‘Mijn PKB-omgeving’ te activeren voor uw bedrijf.

TLN lid

TLN leden kunnen zich hier aanmelden voor deze e-learning. Na ontvangst van uw aanmelding ontvangt u direct een bevestiging per mail.

Geen TLN lid?

Bent u geen TLN lid, maar wilt u zich toch aanmelden voor de Mijn PKB? Neem dan contact op met TLN via de contactpagina.