Inschrijven voor Mijn PKB deelname

Binnen het PKB-portaal van TLN is een ‘Mijn PKB’ omgeving beschikbaar, een persoonlijke omgeving waar werknemers het PKB-tegoed kunnen beheren. Om dit voor uw werknemers te regelen, dient u zich als werkgever aan te melden en ‘Mijn PKB’ te activeren voor uw bedrijf.

Hoe activeert u ‘Mijn PKB’ voor uw bedrijf?

Voor het gebruik van ‘Mijn PKB’ adviseert TLN om intern in uw bedrijf een beheerder aan te wijzen. Deze beheerder kan de ‘Mijn PKB-omgeving’ inrichten en beheren. Om ervoor te zorgen dat de beheerder goed gebruik kan maken van ‘Mijn PKB’ biedt TLN in samenwerking met Iselect een training aan. Het bijwonen van de training is noodzakelijk om gebruik te kunnen maken van ‘Mijn PKB’. Tijdens de training krijgt de beheerder uitleg over ‘Mijn PKB’. Na afloop van de training ontvangt de deelnemer een brief met een activatiecode, waarmee de ‘Mijn PKB-omgeving’ kan worden geactiveerd voor uw onderneming.

TLN lid

TLN leden kunnen zich hier aanmelden voor deze training. Na ontvangst van uw aanmelding ontvangt u direct een bevestiging per mail.

Geen TLN lid?

Bent u geen TLN lid, maar wilt u zich toch aanmelden voor de training? Dat kan hier.