Overslaan en naar de inhoud gaan
PKB algemeen
Wat is een PKB?
Voordelen
Hoe wordt het PKB berekend?
Pensioen
Veelgestelde vragen
Zeggenschap arbeidstijden
Wat is zeggenschap arbeidstijden?
Standaardopties
Experiment bij een artikel
Mijn PKB
Wat is 'Mijn PKB'?
Mijn PKB voor de werkgever
Mijn PKB voor de werknemer
Mijn PKB
CAO
CAO 2017 - 2020
Kennisbank
Home
»
Aanmelden voor Mijn PKB
Inschrijven
Inloggen
Zoekveld
Zoeken
menu
Aanmelden voor Mijn PKB
Binnen het PKB-portaal van TLN is een ‘Mijn PKB’ omgeving beschikbaar, een persoonlijke omgeving waar werknemers het PKB-tegoed kunnen beheren. Om dit voor uw werknemers te regelen, dient u zich als werkgever aan te melden en ‘Mijn PKB’ te activeren voor uw bedrijf.
Hoe activeert u ‘Mijn PKB’ voor uw bedrijf?
Voor het gebruik van ‘Mijn PKB’ adviseert TLN om intern in uw bedrijf een beheerder aan te wijzen. Deze beheerder kan de ‘Mijn PKB-omgeving’ inrichten en beheren. Om ervoor te zorgen dat de beheerder goed gebruik kan maken van ‘Mijn PKB’ biedt TLN in samenwerking met Iselect e-learning aan. Het doorlopen van de e-learning is noodzakelijk om gebruik te kunnen maken van ‘Mijn PKB’. In de e-learning krijgt de beheerder uitleg over ‘Mijn PKB’. Na het succesvol doorlopen van de e-learning kan de beheerder verder in het proces om de ‘Mijn PKB-omgeving’ te activeren voor uw bedrijf.
TLN lid
TLN leden kunnen zich
hier
aanmelden voor deze e-learning. Na ontvangst van uw aanmelding ontvangt u direct een bevestiging per mail.
Geen TLN lid?
Bent u geen TLN lid, maar wilt u zich toch aanmelden voor de Mijn PKB? Neem dan contact op met TLN via de
contactpagina
.