Wat is 'Mijn PKB'?

‘Mijn PKB’ is een vanuit TLN gratis beschikbaar gestelde interactieve omgeving binnen het PKB portaal waarin werknemers hun PKB-tegoed kunnen besteden.

Voor het gebruik van ‘Mijn PKB’ adviseert TLN om intern in uw bedrijf een beheerder aan te wijzen. Deze beheerder kan de ‘Mijn PKB-omgeving’ inrichten en beheren. Om ervoor te zorgen dat de beheerder goed gebruik kan maken van ‘Mijn PKB’ biedt TLN in samenwerking met Iselect e-learning aan. Het doorlopen van de e-learning is noodzakelijk om gebruik te kunnen maken van ‘Mijn PKB’. In de e-learning krijgt de beheerder uitleg over ‘Mijn PKB’. Na het succesvol doorlopen van de e-learning kan de beheerder verder in het proces om de ‘Mijn PKB-omgeving’ te activeren voor uw bedrijf.

TLN lid

TLN leden kunnen zich hier aanmelden voor deze e-learning. Na ontvangst van uw aanmelding ontvangt u direct een bevestiging per mail.

Geen TLN lid?

Bent u geen TLN lid, maar wilt u zich toch aanmelden voor de Mijn PKB? Neem dan contact op met TLN via de contactpagina.